Brev:
Sødmælk eller modermælkserstatning?
29. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Sødmælk eller modermælkserstatning?
Jeg har en datter på 6 ½ måned, som ikke længere syntes det er så sjovt at amme, hun vil hellere spise grød og rugbrød og drikke af kop, hvor hun jo sidder i en stilling hvor hun kan følge med i hvad der sker omkring hende.
Da jeg havde besøg af sundhedsplejersken sidst, sagde hun at jeg sagtens kunne gå direkte fra modermælk til sødmælk, hvis blot jeg huskede at give hende jerndråber. Er det rigtigt?
Håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Annette